Beslutsångest betlutångest...

Nu är jag ledig fram till på Söndag natt. Söndag dag har jag bokat, då ska jag med två kompisar som ska hoppa fallskärm för första gången och redan där är det lite beslutsångest över ifall jag ska försöka boka in mig med samma dag. Nu har jag egentligen inte råd att göra det så det blir lite lättare att sålla bort även om jag är jääävligt sugen på att hoppa igen...

Sen var det resten. Nu ska jag vila lite efter jobbet, sen ska jag iväg och träna sök med hunden. Ska bli skitroligt...
Sen vet jag inte om jag ska ta mina lediga dagar ute på landet hos mamma å dom, eller om jag ska jobba på Reggae festivalen i Uppsala. Det vore iof roligt att jobba där och jag kommer att få mycket ledig festival tid, men samtidigt så kommer tre dagar gå åt där och vädret kommer förmodligen vara pissigt kanske.

Jag ska fundera vidare... nu ska jag först och främst sova en stund. :o)

Började på sjukgymnastik igår föressten... för axeln. Jag ska gå ett par gånger i veckan, det blir nog bra! :o)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0