Efter Uppsala reggae festival.

Nu är jag bänkad framför datan en stund efter att ha jobbat på reggae festivalen hela helgen. Jävligt kul har det varit... mycket skön musik, många vackra människor, och väldigt mycket regn...

Första natten så sov jag i bilen utanför campingen. Det var så jääävla mysigt!!! Jag hade ju inte ens tänkt sova kvar där utan ta bilen hem efter jobb timmarna men det blev lite alkohol så jag bestämde mig för att åka in till stan å köpa täcke, kudde och ficklampa (allt annat hade jag faktiskt med mig) och sova kvar. Så så blev det. :o) Mina kompisar sov i tält men det var lite väl mycket lera öl och fukt för att jag skulle vilja trängas på en smockfull camping så jag byggde en liten koja i baksätet och kröp ner i pyjamas under täcket med bok och ficklampa. :o) Var en aning stel i kroppen när jag vaknade men annars sov jag jättegott och vaknade till ett jättehärligt smattrande regn vid tio morgonen därpå. :o)

Jag har nog dock inte varit lika social som jag brukar vara, undrar lite över vad det beror på... jag har varit så ett tag nu... lite tystlåten liksom, känner inte att jag har så mycket att säga. Men det går kanske över? Det kanske behöver vara så just nu... :o) (Om man bortser från telefonsamtalet jag hade med en vän precis... ALLTID när vi pratar i telefon så pratar vi tills telefonerna blir varma. Jag pratar så mycket när jag pratar med henne, så att jag glömmer vad meningarna handlade om från början för jag sugs in i ett annat spår mitt i allt, och sen ett nytt... och sen ett nytt... ) :o)



I morgon f.m får det inte regna i Västerås. Jag ska med ett par som jag känner som ska hoppa fallskärm. Underbart. Jag ska bara titta, inte hoppa. :o)

nu ska jag lägga mig och läsa lite bok hade jag tänkte... ska upp om bara några timmar. Fan livet är rätt härligt va??! :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0