Instruktörsmöte och grönt thé hos kompisen next door...

Precis så... kom från mötet och gick upp till min granne (gammal vän) och busade lite me hennes bebis. Han e skit rolig. :o) Han ser så himla eftertänksam ut ibland, man undrar vad som försigår där uppe i hans lilla huvud. :o)

Det blir en kurs i höst igen. Jag undrar alltid över hur jag ska ha tid med att både hålla kurs, träna min egen hund, jobba, jobba på extrajobbet, gå övriga kurser som jag gör ibland,  plus hinna pussa på sambon och klappa katten... Men det brukar gå ihop på något vis. :o)

Funderar lite över livet nu igen. Jag brukar göra det när jag varit ute hos mamma på landet av någon anledning. :o) Jag börjar fundera över om jag ska plugga, inte plugga just nu, byta jobb... osv... Egentligen hade jag ju kommit fram till att jag är ganska nöjd just nu. Jag gillar mitt nattjobb, det är lugnt och skönt, jag har varit där länge, vet hur det går till. Jag gillar extrajobbet jättemycket och med båda jobben tillsammans så tjänar jag faktiskt rätt bra. SÅ vi har råd att resa och göra lite spännande saker... och jag vill gärna göra mer sånt innan jag börjar plugga och planera lite mera. Men samtidigt så skulle det ju vara jättekul att läsa något som intresserar mig, och det finns några riktigt intressanta saker. :o)

VI får se. I vinter blir de tnog resa av iaf... Många fler länder som jag vill se.

Nu säger axeln att jag suttit färdigt här. Jag är glad, och jag mår bra fast jag har ont, och det är skönt. :o)

Kram å godnatt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fixar nog allt med finess min nika!

pyss emmilou!

2008-08-21 @ 00:01:47
Postat av: Anonym

Gumman!

Allt fixar sig,du kommer få tid både för hund,sambo o att klappa katten hahaha...

ring imorgon så vi kan fixa lite massage :-)

Kanske nåt blir lite lättare i alla fall...

kramar

2008-08-21 @ 19:43:01
URL: http://hallonbumlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0