Iväg på terapikurs... :o)

Precis, idag åker jag iväg till tredje omgången av grundkursen i gestalt terapi. Bor borta några nätter. Det ska bli så sköööönt... ser fram emot att ta hand om mig själv, läsa böcker, sooova och ha det skönt.

Jag mår lite konstigt faktiskt... har gjort det ca en vecka nu eller ialalfall några dagar... Känner mig lite förvirrad typ och blir varm till och från. Dessutom e jag trött typ hela tiden. Kanske sover för mycket??? Inget allvarligt altså men känner mig lite skum!

Jag måste kontrollera packningen nu, faaan vad jag älskar att ha saker att göra!!! När jag kommer hem på lördag så har jag middags planer på kvällen, ska bli skit trevligt (även om jag brukar va tusen gånger MER mosig i huvudet efter kursomgångarna ;op), och på söndag ska jag figga på MH test. Nästa helg är det ännu mer roliga saker så jag är glad!!! :o)

Ha det bra medans jag är borta, skriver mer sen!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Kim

Gravid?? bra symptom ler

2008-08-27 @ 11:32:55
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe.. tänkte också säga det.. nån som är gravido eller??? ;-)

puss

2008-08-27 @ 22:02:38
URL: http://hallonbumlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0