Kom hem från bio i stan precis...

Vi var på söder och kollade på "Barnhemmet"... ytterligare en rysare såklart. :o) Och igen en spansk sådan. Det var skönt att höra spanska igen efter att ha bott med "svärsläkten" i Spanien ett tag.

Filmen var bra faktiskt. Kanske inte sådär grym som jag hade trott att den skulle vara men heeelt O.K!

När vi skulle hem så hade det börjat regna massor... och bilen var en bra bit bort så vi fick jogg-gå från bion genom lite bakgator och upp för mysiga små trappor på söder och det var sååå mysigt... Jag vet inte om jag har nämnt att jag älskar regn?? Och framförallt på kvällarna och framförallt i stan!!! Det blir en diffus levande värld på marken med lampor, glitter och lysen som man aldrig ser annars... Och luften är frisk och det är så härligt att få regndroppar i ansiktet. :o)

Nu ska jag gå och dra ner persiennerna... lägga mig i soffan en stund, sen krypa till sängs. Ska hämta en kompis halv tio i morogn så ska inte bli allt för sent ikväll.


Pussar i regner... :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0