Va gulliga ni är... Och en sak till som jag tycker om!!!

Mina kääära vänner. :o) Vad gulligt att ni skriver små kommentarer på min blogg. Jag tycker om er!!!

Vet ni ett djur som jag gillar förutom hundar? Altså jag gillar ju alla djur, men ett litet speciellt djur som jag tycker är underskattat som husdjur? Råttan!!! Skit balla. Tamråttor ska det vara då... Och pysslar man med dom och tar hand om dom så blir dom verkligen Tama! Dom kan hänga med överallt, sitta på axeln, (dom gillar att kura upp sig bakom håret och sitta och kika ut) vissa kör agility med dom, man kan lära dom små konster osv osv... Skit roliga. :o) Och väldigt väldigt söta...

Ska inte sitta här längre. Stramar i axeln.

Kram!!! :o)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmmm,råttor är läckra..

Här kör vi inte med tamråttor,utan mjukisråttor!

Dom kan också sitta på axeln,fast är inge vidare på agility :-S

Annars har vi en halv mus på balkongen! hahah,det är sant,Singel har varit på jakt...

puss

2008-08-22 @ 07:38:16
URL: http://hallonbumlingen.blogg.se/
Postat av: Kim

Råttor är värkligen som hundar fast i mini format, underbara djur :-)

Om folk inte skulle vå så töntigt"rädda" för svansarna skulle dom va super populära....

2008-08-27 @ 07:22:22
URL: http://frobec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0