En liten inne och ute lista...

Gick hem från jobbet nyss och la märke till lite saker på vägen som jag tänkte att jag skulle skriva ner. :o)

Först vill jag säga tack själv för i Söndags!!! Det var skitmysigt, och jag tänkte faktiskt på sen hur kul det alltid är att träffa dig. Du är bara så bra lixom. :o) Och ja... hon sjöng  grymt bra.

SÅ! Hunden håller på å pockar lite på uppmärksamhet. Ska gå ut med henne snart så jag kan sova sen. :o)

Jag älskar iallafall julen, det har jag sagt förut men jag har märkt att det FINNS jul saker som jag tycker inte är helt okej...

Julsaker, Gillar lista:

*Jultomtar som klättrar eller hänger på folks balkonger och husväggar. Så jävla fränt.

*Mycket jul lampor lysen blink och sken i alla dess färger. Älskar.

*Julgranar.

*Slå in julklappar. (Även om det var dumt att göra det på golvet med tanke på min axel... )

Gillar inte lista: (Kan störa folk, men det är bara min åsikt och ni har säkert också saker som inte passar er. Ni skulle kanske hitta nåt här också som ni ger tummer ner till :o)... )

*Julstjärnor på fot... fel fel fel... känns bara fel. Först tyckte jag det var lite ballt när bara någon enstaka hade det, men nu ser jag dom i var och varannat fönster som att de hängande stjärnorna håller på att bytas ut och det kommer inte hända i dethär hemmet.

*Allt prat om jul stress. Jag känner aldrig stressen, jag börjar i goood tid med julbak, julhandel och planering så jag är hel cool inför julafton. (Ni som verkligen har dåligt med tid är ursäktade, ni som bara är dåliga på att planera, skyll er själva. :o)... )

...............................................................................................................................................................................................................................


Nu ska jag äta lite, gå ut med vovven och sen sova sova sova...

God jul och ett underbart nytt år önskar jag er alla!!!


Kommentarer
Postat av: emmilou

GOD JUL SÖTA GORGEL! Hälsa så gott till min andra familj....



(angående stjärna på fot, vi har ett antal sådana på jobbet. haha.. tror dom inköptes på rea.. och alla som har såna tänker nog likadant - dom ville vara lite annorlunda, men så fel dom kan ha ;)



pyss!



2008-12-24 @ 11:53:22
URL: http://emmilou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0