Fan vilken skillnad på datastol och datastol...

Sitter just nu i en riktigt proffs stol vid ett bra databord och skriver, och jäklar vilken skillnad för axlarna. Mitt databord suger!!!!!! Och stolen passar inte bordet heller.

Har haft en underbar jul iallfall även om den inte ALLS blev som jag hade förväntat mig. Vi fick ändra planer helt men det gick bra det med. :o)

Katten har haft kattvakt hemma ett par dagar och han är helt kär i henne som har bott där så honom har det inte gått någon nöd på. Bara han fortfarande älskar mig lika mycket när jag kommer hem nu. :oD

E. God juuul och vi får ses snart. :o) Mamma hälsar julkram till dig. :o)

Ska ut på en skön promenad med hunden nu... solen skiner och marken är faktiskt vit...

GOD fortsättning everybody.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0