Lite snabbt...

Jag hörde att du C kollar min blogg varje dag för att du hoppas att jag ska avslöja en hemlighet. Det tänker jag inte göra men jag tänker skriva ändå bara för att jag vet att du läser... :o)

Vi har köpt en liten gran, typ 1.5 m lång. Den e skiiitfin och alldeles lagom. :o) Katten älskar att ligga under den som en julklapp.

Jag kommer att va borta över jul (JAG ÄLSKAR JULEN!!!) men ville ändå ha en gran å massa fint julpynt dels dagarna jag är hemma, och sen ska en kompis låna lägenheten över julen och vill att hon ska få jul mysigt här hemma... :o)

Har ni sett filmen heartbreak hotel?? Den är skithärlig... :o)

Skriver kanske mer i morgon. Axeln är inte bra än så kan inte sitta så länge, men den är lite bättre. :o)

Godnatt, puss och GOD JUL!!! (kommer skriva det varje dag fram till jul om jag bloggar nå mer innan dess).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0