Kan man fånga doft på burk??

Jag önskar att man kunde det... eller skicka det i ett vykort... Utanför dörren i våran stuga i Spanien växer en buske med blommor som bara luktar på nätterna. Den är helt otrolig, när man närmar sig stugan i mörkret så känner man på fleeera meters avstånd hur det doftar starkt och helt underbart. Jag stannade till utan för dörren några extra sekunder varje gång jag skulle in eller ut på kvällarna och nätterna... Och flera gånger tänkte jag att jag skulle vilja kunna dela med mig av det till er i Sverige på nåt sätt, hade velat kunna skicka iväg ett MMS eller något med doften... :o)


I övrigt så hade vi jätteskönt där. Det var jäääättevarmt och lite svårt att vara ute mitt på dagen när det var som hetast, men ett par dagar låg vi på stranden och annars har ju hans familj pooler på tomten så det gick bra. Annars sov vi siesta. :o)

Snart börjar jag jobba igen... men i vinter kommer jag att ta semester igen och dra iväg någonstans.

Nu ska vi iväg och hämta lite möbler... börjar få jävligt fint i lägenheten faktiskt. Eller den ÄR jävligt fin så det krävs inte så mycket. :o) Men vi börjar få ordning...

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0