Suger när mp3 spelaren inte funkar...

...när man räknat med den och går ut och springer. Det är inge roooligt att springa utan musik... *surarlitefastegentligenintesåmycket* Blev en kort spring tur iaf och i veckan är det varma soliga Spaaanien... tydligen asvarmt där nu.

Det är så sjukt varmt i min lägenhet oxå... härom morgonen vaknade jag halv sju (på min lediga dag) att av svetten rann... Jag har väääldigt svårt för värme ibland iallafall när jag ska sova. Värme ska vara lika med pool eller ännu bättre hav/sjö. Annars behöver det inte vara så jävla hysteriskt varmt. Jo! Varma sommar kvällar e nice... när det börjar svalna lite sådär... men då är det ju inte hysteriskt varmt heller. :o)

Nu ska jag ut och möta en kompis sen ska jag åka å handla. Kanske skriver nåt mer innan jag åker vi får se. Brun ska jag bli i Spanien iallafall. :o)

Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0