Grillar...

Det är väl härligt?? :o) Att grilla på sommaren. Nyttigt också för den delen om man inte onyttigar det så mycket. Vi ska äta quinoa till (stavning?) och egen avocado röra, och god sallad. :o)

Jag var jätteseg i både kropopen och knoppen i morse, och igår morse också faktiskt. Tur att jag är ledig en natt till... kanske behöver sova ordentligt helt enkelt.

Simmade igår iallafall!!! Ett till av mina "måste ha´n" är badvatten!!! Det får vara från en båt, en strand, en klippa, vad som helst bara man kan bada i det!!! Speciellt när det är varmt såklart... jag känner mig inte glad på sommaren om jag inte har tillgång till vatten... I allra värsta fall funkar det med vattenspridare. :o) Men det är bara en tillfällig lösning isåfall... jag måste ha badvatten. Får nästan en klaustrofobisk känsla om jag inte vet att det är en sjö eller något vattendrag i närheten.

Nu ska jag kolla hur det går för grillen... sen kanske åka och simma med vovven. :o) 

Hej... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0