Sen kväll... eller natt??

Hej!!! :o)

Jag kom hem för en stund sen... känns skönt att ha kommit hem rätt tidigt resonerar jag... har altså varit ute i stan. Sen tänker jag... tidigt?? Ja... om jag jämför med för några år sen så är att vara hemma ca halv tre en väldigt bra tid. Jämför jag med att jag brukar sova för några timmar sen och tänker på att solen faktiskt är påväg upp så är halv tre gansk sent... eller snarare tidig morgon.

Däremot så är jag ledig i morgon, och jag tog en taxi från stan redan före två faktiskt. Och jag gick ut med hunden för en stund sedan så hon klarar en lite längre sovmorgon. Ska nog ta och ge katten mat också också, annars brukar han gnaga mig i knogarna (faktiskt) när han vill ha mat på morgonen, och det brukar inte vara lika mysigt att vakna till som när han trampar runt i mitt hår på mornarna för att han faktiskt bara vill mysa.

Jag har sett halva "Rec" och den första halvan var riktigt bra... jag återkommer när jag sett resten.

Godnatt... och god morgon till vissa...

Kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0