Varm oboy med grädde...

Det brukar inte gå åt så mycket grädde här hemma... men nu fanns det kvar från när vi åt fullkornsvåfflor i förrgår kväll och det är ju dumt att kasta så jag drack en kopp varm oboy med vispad grädde nyss efter nattjobbet. Åt två skorpor med ost till.... mmmmums... :o)

Jag är väldigt trött och lite illamående, så jag tänkte ta och lägga mig och sova sova sova. :o) Ska bli så skönt... Sen när jag vaknar och förmodligen mår bättre så ska jag träffa en vän och käka lunch. :o)

Min axel känns fortfarande mycket bättre och det är jag väldigt glad över...

Jag sänder en liten tanke till en annan vän (granne... du vet vem du är) som har fått tråkiga besked inom familjen precis... Jag tänker på er och jag håller tummarna för att det går så bra som det bara kan göra.

Kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0