Första dagen på bloggen och näst sista dagen på apporterings kursen...

SÅ!!!

Ett litet välkomnande först då... till min blogg. =)

Jag vill börja med att vänligt men bestämt tala om att jag hatar kaffe som stått ett tag. När det blir sådär grå daskigt när man häller i mjölken ni vet? Och smakar bara skumt... Jag äääälskar nytt fräscht kaffe med lite lite socker och mycket mjölk. Varje kväll längtar jag till morgon kaffet dagen därpå.


Ok, vi var på apportering kurs idag min lilla jakthund och jag, och idag presenterade vi riktigt vilt för hunden för första gången. Hon tyckte det var lite äckligt, jag tyckte det var ännu äckligare. Ville krama om den lilla stela kaninen och säga att det nog blir bra ska du se... haha.Usch. :o)  Men vi vande oss iallafall, både jag och hunden, även om jag nog alltid kommer tycka synd om dom små liven.


Sen hade vi skott. Hon brydde sig inte alls, förutom att hon blev taggad av smällen ihop med att se de andra hundarna jobba så när det var hennes tur så var det fullt ös.

Jag ska gå ut och springa snart, men ska FAKTISKT ta en dusch/ett bad först så jag får tillbaka lite kroppsvärme. Nedrans väder va??


Ok. Dusch time.


Kommentarer
Postat av: minna

lycka till med din blogg. :)

minnnaaa.blogg.se!

2008-05-18 @ 15:12:55
URL: http://minnnaaa.blogg.se
Postat av: Julia

Kaffe är bara allmänt äckligt, vare sig det har stått en stund eller inte :)

2008-05-18 @ 15:21:00
URL: http://juwlig.blogg.se
Postat av: Emma

morgonkaffet får man aldrig svika :)

Fortsätt blogga. fortsätt blogga..

2008-05-18 @ 17:35:19
URL: http://emmilou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0