Hade en liten minut över...

Tyvärr så får jag väldigt ont i axeln av att sitta här. Men jag gillar att skriva så jag försöker att fatta mig kort och försöker att sitta okej medans jag skriver. :o)

Jag åker ju iväg på kursen i morgon igen. Jag vet inte riktigt hur jag känner inför det... Jag tror det kommer bli  bra, jag var glad i några dagar när jag kom hem sist. Eller jag är iof glad nästan jämt! Men jag var lite extra glad och uppmärksam på vissa saker och det var positivt.

Vi har dålig mottagning på mobilerna där ute, men FAKTISKT så är jag som har Comviq nog en av dom som har bäst mottagning. Kors i taket va?? :o) Det brukar vara Telia som är bäst har jag för mig... och Comviq brukar ligga rätt dåligt till men det verkar ha blivit bättre eller så är det just där... eller så är det bara för att det är jag? :o)

Jag har sovit på soffan idag på dagen... jag får lite ångest när jag vaknar till och tror att det har gått lång tid dom gånger jag sover på dagen, men jag tänker att jag får ut mer av den tid på dagen som är kvar om jag är utvilad. Och det stämmer ju... Dessutom behöver jag sova. Natt jobb tar på krafterna även om jag har rätt lugna nätter och sover när jag kommer hem, så är det alltid tacksamt med extra sömn. Och det har jag börjat kunna få... :o)

Nu ska jag iväg till jobbet snart men vi får se om jag hinner skriva en sväng i morgon innan jag åker. Ska hämta första personen i Bergshamra vid halv elva redan så vi får se.

Kram på er sålänge, och en extra kram till mina vänner... många av dom som även är mina grannar. Kommer sakna er när jag flyttar, men jag kommer inte att tillåta mig sakna er för mycket utan räknar med att vi kommer umgås ändå. Även om det blir tio minuters promenad emellan. ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0