Jag har precis insett att kan jag klicka mig in till eran blogg...

via era namn på kommentarerna till mig. Har inte varit så engagerad i annat än att just skriva hittils, och läsa kommentarer såklart vilket är riktigt trevligt. :o) Men nu kanske jag kan börja kika runt på bloggar också.

Kom precis hem från jobbet... ska försöka vila lite innan jag ska åka iväg och börja plocka upp folk.

En av tjejerna jag var i Thailand med för några månader sen åker tillbaka dit i sommar. Jag är såååååå sugen på att hälsa på... hon ska vara där hela sommaren. Men vi får se om jag hinner/har råd. Har ju köpt lägenhet nu och egentligen kommer det inte påverka ekonomin så mycket, men det blir dubbel hyra ett par månader i värsta fall och det är ju lite trögt. Sen måste jag försöka ta mig till Spanien i slutet av Juli. Eller måste och måste, jag vill såklart. Men har vi tur och får några som tar denhär lägenheten tidigare, och jag har tur med ledighet så kanske jag drar dit ett par veckor oxå... Vi får se... Annars får jag åka i höst helt enkelt.

Så ha en trevlig helg ni allihopa. Sommaren är här så ut i naturen med er. Och glöm inte att använda tandtråd.

Pussar

Kommentarer
Postat av: Andreas

"Jag har precis insett att kan jag klicka mig in till eran blogg..."

*klappar på huvudet* ...duktigt! ;)

Så du kanske ska ner hit igen? ...kanske du kan säga HEJ den här gången då!? Tööö...ööh...ööööhnt!

2008-05-30 @ 17:39:46
URL: http://solskenknogarskenben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0