Morgon efter nattjobbet...

Kom precis hem från jobbet. Jag ääääällllskar mitt morgon kaffe som jag dricker på jobbet när det är dags att sätta lite rullning efter natten. Nu äter jag bovetegröt med hallon. Mycket nyttigt. Tänkte försöka springa efter jag sovit ett tag.

Så är det flytt snart oxå... till jättenära stationen. :o) Jag längtar. Eller jag längtar tills allt är klart, själva flytten kan väl vara kul i och för sig, men blir mycket släpande, och har flyttat mycket i mina dar. Fast jag gillar att flytta! Det känns lite som att livet ska bli annorlunda varje gång... man får lite nystart på något sätt, för att ganska snart komma på att det vart inte så annorlunda ändå. :o)

Hmmm... en sak jag gärna skulle vilja göra är att jobba extra i någon kläd butik!!! Helst i något centrum där det finns mycket folk. Mycket liv och rörelse. Då skulle jag bli glad. :o) Någon som har något att erbjuda??? :o)

SKa kolla aftonbladet och expressen nu, se om det hänt något mer i världen. Det har varit mycket sjuka saker på sistone... Och mycket "film titel" över många hemska saker. Varför gör man så? Blir konstigt för mig.

Ha en skön dag!

:o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0