senare samma morgon... återigen kaffe. :o)

Nu har jag sovit en stund på soff locket... så skööönt. :o) Och såg att jag hade fått små kommentatrer på min blogg!!! Vad trevligt! Jag är inte helt inne i svängen än här men ska försöka lista ut hur det kommer sig att folk ser min blogg som inte "vet" den. Kanske står jag som senaste aktiva eller något precis när jag har skrivit?

Jag dricker kaffe igen iallafall... :o) Öppnade ett nytt paket igår så kaffeburken luktar extra lite söt och fyllig av underbart kaffe. jag har hört att kaffet brukar börja tappa arom efter bara några sekunder när man öppnar paketet, så snabbt ner i burken sen har jag öppet så korta stunder som bara möjligt när jag måste öppna den. :o) Då håller både smaken och doften sig bättre.

Att blogga har redan visat sig vara en bra sak för mig. Man tar sig tid att reflektera och känna efter, som jag gjorde mer när jag var yngre. Nu är jag oftast påväg framåt antingen med hela kroppen eller bara med huvet. Det är skönt att stanna till och tänka till lite. Fundera på vad som påverkat mig under dagen.

Jag ska snart ut med hundarna igen. Brorsan har lånat bilen och han kommer med den snart så ska vi åka och handla lite så jag kan göra en kebab sallad till unch, sen ska vi nog ut någonstans. Jag måste träfa dirigeringar med tiken min också. Och avlämningar.

En fråga innan jag slutar. Kan jag kommernera kommentarerna ni ger?

Pussar till världen.


Kommentarer
Postat av: Kim

Hej tjejen så du har oxå hittat hit :-)
Kul då kan man spana på vad du har att göra om dagarna oxå, FÖRUTOM ditt kaffe drickande.
Vet ej exakt om man kan kommentera andras kommentarer från din sida, men du kan ju gå in utan att logga in och svara som andra ger dig kommentarer, haha lite långsökt men kanske finns ett bättre sätt :D

Kram banan

2008-05-19 @ 15:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0