Skadad axel, marängtårta och... morgon kaffe. :o)

God morgon!!!

Blev väckt av att kiropraktorn ringde för ett tag sedan. Jag har haft problem med min axel i flera månader. Vänster axel. Den är liksom konstant spänd och blir jätte inflammerad mellan varven, och jag har provat det mesta. Varit hos läkaren två gånger. (Fått två olika recept på inflammationshämmare) Varit hos en naprapat. (Fick ett träningsshema och lite massage) Varit på akupunktur. (Fick nålar i huvudet axeln å nacken, och koppar fast sugna) Varit hos kiropraktorn och till honom ska jag tillbaka. Även där fick jag piller mor inflammationen och lite knäckningar i nacke och rygg. Nu nämnde han röntgen i telefonen.

När ska det bli bra??! Kan inte styrketräna nåstan alls. Kör biceps och triceps ibland ändå för att jag har ett behov av det känner jag, men jag får lite extra ont dagen efter då. Att träna axlar är uteslutet. Bröst går inte heller.

Jag kompenserar träningen med att springa rätt mycket dock... så jag har gått ner i vikt en del. Det är ju positivt iallafall. :o) Fast jag behöver nog inte gå ner så mycket egentligen, men några få kilo skulle kännas bra. Ett kilo till kanske... eller två. ;o)

Igår gjorde jag botten till en maräng tårta som jag ska med till min "plast farmor" som fyller år idag!!! Jag ska ha på vit choklad blandad med turkisk yogurt och kola sås och lite grejer. Och hallon. Mmmm... ;o)

Jag äter ju faktiskt knappt sådant nu sen några veckor tillbaka, brukar vara svårt att gå ner i vikt då. Men jag tänkte kanske ta en liten liten bit sen, och motionera lite nu på morgonen innan jag drar, Jag har varit så jävla duktig de sista veckorna så jag vet att det går bra.

Nu slutade det bubbla i kaffebryggaren. :oD Det betyder att kaffet är perfekt nu äefter som det preciiis är klart... Vi ses senare.

Pussar

Kommentarer
Postat av: Johan (Joppe)

Du behöver verkligen INTE gå ner i vikt! ;)
Det va ju roligt det här juh...
Puss

2008-05-20 @ 14:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0