Dålig stämning eller spökande hormoner?

Jag tror jag vet svaret, jag TROR att mina hormoner spökar. I samband med det så brukar jag få för mig att lite av världen är emot mig. :o) Att folk har en attityd... att dom pratar lite bakom ryggen och att de flesta faktiskt är ganska elaka. :o) Jag har nästan alltid inställningen att "alla är snälla" annars... jag tänker nästan alltid goda tanken först och det utsrålar nog en energi som gör att de flesta faktiskt är och bemöter en vänligt även om de kanske var på dåligt humör från början. Men just nu som sagt så känns det lite snurrigt... och jag har ju faktiskt slutat med p piller rätt nyligen så hormonerna är uUuUupp och nEeEeEr. 

 Det är ganska skönt att kunna ha den insikten att veta att det förmodligen är hormonerna som spökar eftersom jag kan referera till tidigare tillfällen, men samtidigt så känns det ju verkligen som att folk faktiskt är lite dryga... och egentligen rätt elaka. :o)

Jag ska nog gå ut och springa senare igen, sprang 3 km med hunden igår (som oxå har hormon spöken) och vi mådde faktiskt lite bättre på kvällen. :o)

Nu ska jag undersöka en sak och sen ska jag nog iväg och handla lite. Försöker på tag i F och tänkte ta med henne men hon vill inte svara.

Puss!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha,jag skrattar så jag storknar :-)

Jag TROR också det är hormonerna som spökar asg

Du är så söt så det är inte sant hahaha

Vi måste ses nån dag så du kan få "mostermagneterna" :-)

puss

2008-09-27 @ 22:44:39
Postat av: Kim

Å varför har du slutat med p-pillrerna??

//Tjockisen :-)

2008-10-03 @ 08:32:19
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: emmilou.

det är inget att leka med. absolut inte.

hormonerna kommer nog lugna sig

och om ja känner dig rätt så kommer dom inte få vara elaka länge till utan rätten att kunna förklara sig varför beteendet är så,och därefter kommer uttropstecknet i fetstil,

att det sker inte i närheten av dig, eller vetskapen om det..



nu börjar jag bli lite bitter på dig.

varför bloggar du inte? allt för längesen ;)

puss!

2008-10-23 @ 21:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0