Härliga morgon... :o)

Både igår morse och i morse har jag vaknat och varit jätteglad... liiite tröttare i morse dock då vi var hundvakter inatt åt en hund som skäller till såfort han hör något utanför så blev väckt ett par gånger. Men det har varit härliga mornar!!! Har haft lite sovmorgon, sen har sambon varit hemma (han är ju ledig på helger) så vi har faktiskt fått vakna upp tillsammans och kramats lite och det hör inte till vanligheterna då jag oftast jobbar natt. :o)

Tredje dagen i rad på zoo affären idag och det har varit roliga dagar. :o)

Ska dricka upp kaffet, klä på mig annat än ett linne i strl xxl som jag har och strosar i på mornarna, ge hundarna käk och sen ska jag ta en promenad me min... den andra blir hämtad.

SÅ! Inte så jääteintressant för omvärlden att veta kanske, men det är skönt att samla ihop tankarna lite då och då och tänka igenom morgonen så man inte bara rusar på... :o)

Ha en underbar dag!!! JAG ÄLSKAR HÖSTEN!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej babe!

Vad förvånad jag blev när jag hittade ett nytt inlägg här :-) kuuul :-D

Skickade ett mess till dig alldeles nyss,du har kanske sett det hehe...

puss puss hörs sen!

2008-09-14 @ 09:56:03
URL: http://hallonbumlingen.blogg.se/
Postat av: emmilou

jag älskar med hösten.

gillar att klä mig med mössa & mysa till ljus & té

vi får ta mysiga höstpromenader när jag bor i märsta igen.. :D



du får gärna sprida ditt glada jag vidare till mig.

gorgel!

2008-09-15 @ 23:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0