Herregud så trött jag är...

Det har inte blivit mycket sovandes efter nattjobbet denhär omgången. Lyckades sova en stund på eftermiddagen igårkväll och det var nog tur det annars hade jag inte pallat en natt till...

Har bara vilat en kort stund nu med, måste iväg igen snart... *znark* som tur är så är jag ledig ända till söndag natt nu. :o) Jippiiiii!!!

Jag har kokat extra starkt kaffe nu och ska snart piffa upp mig lite så jag ser någolunda anständig ut. Sen är det föreläsning om demens i eftermiddag som jag verkligen vill gå på... får se om jag fortfarande står på bena då...

Ha en bra tag, och skicka lite energi till mig är ni snälla... :o)

Emmilou... här får du lite lycko känslor!!! *kastar* :o) Glömde/hade inte riktigt tid att komma förbi igår men jag kommer med den snart. :o) Extra puss till dig

Kommentarer
Postat av: Kim

du kan få lite energi av mig... NOT!! har ingen heller :-S

2008-09-18 @ 14:23:34
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: Veronika

Haha förstår det. Jag hoppas jag får tillbaka min energi snart... det tror jag nog. :o) Förmodligen är det nån förkylning som ligger och inte riktigt bryter ut.

2008-09-20 @ 08:46:10
URL: http://nikapika.blogg.se/
Postat av: Anonym

ok.. skickar lite energi.. inte från mig för jag har noll,men barnen har ton :-) asg

Dom kan absolut avvara lite ;-)

2008-09-20 @ 12:41:47
URL: http://hallonbumlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0