Hur många varv ska jag springa?? Och SUPER MARIO.

Satt och spelade lite Super Mario cart med sambon nyss... första gången jag kör det på länge, och när jag varvade banan första gången så undrade jag hur många varv det var kvar så jag frågade sambon i all stress: Hur många varv ska jag springa?? HAHAHAHAHA jag skrattade så jag körde av banan. :o) Över trött?

I övrigt så ääälskar jag Super Mario och allt som hör där till. Jag är riktigt Mario torsk och har eller har haft formodlligen alla Mario spel. Det bästa är Super Mario sunshine. Galaxy är okej men sunshine knäcker. Jag älskar. Ska jag vara ärlig så var det nog där mina axel problem började lite smått när jag tänker efter. Fick skära ner på spelandet för att jag fick "Mario axel"... Men det var ett tag sedan och har nästan inte spelat sen dess så nu är det ju andra faktorer som har spelat in.

Jag ska inte sitta här för länge nu, axeln strular ju till och från och idag har jag varit hos sjukgymnasten igen och är lite öm och stel. Däremot så är det perioder då den känns bättre och det är underbart.

Jag ska nog gå och lägga mig snart kanske. Har glömt mina tränings hörlurar i en kompis bil och det är skit irriterande för har inga andra lurar som jag kan springa med... Jag har ett par andra som jag kan ha när jag styrketränar så jag får göra det istället i morgon.



Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan vad härligt det e med en till mario nöööörd!!! mario rules fett ; )

bara älskar den lille lille mannen

kram johanna

2009-02-04 @ 21:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0