I morgon blir det sök och poker.

Som rubriken lyder. :o) I morgon förmiddag ska jag köra sök  med sök gruppen. Hunden min börjar bli riktigt duktig på det. Det är bra, då är hon trött sen till kvällen då vi ska hem till en kompis till sambon och festa... vet inte hur mycket jag ska "festa" men vi ska dit och ha trevligt iallfall... verkar bli rätt mycket folk. :o)

Jag har lite ont i axeln igen... Den har faktiskt varit BÄTTRE till och från sen jag började på sjuk gympan. Men nu har jag lite ont ogen och då är det inge bra att sitta här så blir inte långvarig.

Sa jag föressten att jag är mörk hårig igen?? Mörk mörk brun. Med lugg. :o) Fast luggen funderar jag på att spara ut... just nu är den så lång så den nästan killar mig i ögonen. :o) Jag trivs i mörkt... och jag trivs i blont oxå. Och så har jag hittat en uuunderbar hår produkt som man bara gnuggar in i håret och får feta volymen. ;o) Jag gillar tjockt hår så den tackar jag extra för... Har blivit mitt nya beroende...

Nu ska jag snart gå å lägga mig.

Puss och godnatt.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Tack för träningen idag. Buster var trött på väg hem :P. Lycka till imorn på söket. puss o kram

2008-09-19 @ 23:45:55
Postat av: Veronika

Det var så lite, vad duktig han var!!! Det var en riktigt bra omgång. :o) Kram

2008-09-20 @ 08:44:49
URL: http://nikapika.blogg.se/
Postat av: Anonym

Råsnyggt med mörkt hår!! O lugg..

Jag ska också klippa lugg.. tänkte ju bli ljus igen,men nu röstar alla på mörkt.. så får väl bli en härmapa.. hahahaha ingen risk att vi blir lika ändå asg

puss

2008-09-20 @ 12:43:51
URL: http://hallonbumlingen.blogg.se/
Postat av: Veronika

Jooo men vi kanske blir lite lika??? Jag kanske inte e riiiktigt lika sockersöt som du men kanske nästan??? :D puss!!!

2008-09-20 @ 23:26:25
URL: http://nikapika.blogg.se/
Postat av: Veronika

Skickades mitt inlägg???

2008-09-20 @ 23:28:32
URL: http://nikapika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0