Trött bloggar...

Det är precis vad jag gör just nu... trött bloggar... :o) Har jobbat två nätter i rad, sen kom jag hem efter jobbet i morse, sov ett par timmar och rullade vidare till zoo affären och jobbade vidare ända till kvällen... trött trött trött men ska jobba på zoo två dar till. Det är dock två korta dagar. :o)

Jag har lite av en "oros kväll ikväll":.. eller jag hade för en stund sen. Jag har små perioder då jag oroar mig över alla "tänk om" i världen. :o) Men TÄNK OM allt jag oroar mig för aldrig händer??? Tänk vad mycket tid jag hade kunnat varit bara glad och o-orolig istället? :o) Fast jag är oftast rätt glad ioförsig... det skulle nog vara värre att gå runt och inte vara glad? Jag gillar att vara glad och tycker det är lite jobbigt med folk som går runt och är bittra... jag skulle vilja ge dom lite av mitt känna mig glad ibland. Men dom får bara lite då, för resten vill jag ha kvar själv. :o)

Något som gör mig glad är FAKTISKT att träffa mina gamla grannar där jag bodde förut. Ni är så goa... :o) Ta hand om Agaton. ;o)

Nu går jag och hoppas på en liten hemlighet... jag berättar mer om det sen i bloggen kanske. :o)

Jag håller fortfarande på och läser "män som hatar kvinnor"... fan va segt det går med bok läsandet ibland!!! Det är en konstig sak. Jag älskar verkligen att läsa böcker... och när jag är iväg på mina kurs resor, eller är utomlands eller så så läser jag jäääättemycket, men av någon anledning så blir det inte så när jag är hemma. Jag gillar denhär boken iallafall, den är bra. Jag ska nog läsa lite när jag lägger mig sen tror jag, har inte så mycket kvar.

Okej, jag ska kolla upp en grej på nätet, sen ska jag nog hoppa i säng. Och till er som oroar över att ni inte presterar jättebra och bäst jämt. Good enough!!! Det räcker...

Kommentarer
Postat av: C

KÄRLEK :-)

2008-09-13 @ 10:23:13
URL: http://hallonbumlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0