Efter nattjobbet... Och mörka lakan!!!!!

Sitter här halvvaken bara efter jobbet inatt och ska snaart  gå och lägga mig... kom på en sak bara. Jag gillar verkligen inte mörka lakan!!!!! Det är nybäddat i sängen med ett mörk blått lakan och det kryper lite i kroppen på mig av det. Vet inte om jag har sagt det, men smulor i sängen (tom dom obefintliga som det oftast handlar om... *noja*) gååååår inte... jag blir stressad, får adrenalinpåslag och hoppar förbannat ur sängen och borstar agressivt bort dom om dom "finns" där när jag ska sova... Och av någon konstig anledning så känns det som att dom känns mer på mörka lakan???

Jag kommer tom ihåg när jag var jätteliten och skulle sova över hos en kompis. Jag hade redan lite skräck över att sova borta från mamma och var lite skrajsen och rädd redan... Och så bäddade dom dessutom en madrass på golvet åt mig med... precis. Ett mörkt lakan. Behöver jag säga att dom fick byta till ett vitt? :o) Jag har som tur är (kanske?) alltid varit bra på att säga vad jag känner och jag får ofta min vilja igenom.

I övrigt så håller dom på och bilar upp hela skolgården utanför mitt sovrumsfönster... TACKA GUD FÖR ÖRONPROPPAR!!!

Godnatt... eller god morgon för de flesta. :o)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0