En lååång dag med hund träning och grillning vid sjön...

Till att börja med så jobbade jag inatt, och hann bara hem och sova ett par timmar innan jag skulle iväg och köra sök med hunden. Vi gjorde likadant idag, körde vind markeringar och det gick riktigt bra. Budföringen gick oxå väldigt väldigt bra, jag är supernöjd!!!

Sen åkte jag och handlade sallad och mat... åkte hem och fixade med det och for sen iväg med J och hennes familj och en till kompis till Rosersberg och grillade vid vattnet... Solen skren och det var riktigt varmt och mysigt. :o)

Kände dock när jag kom hem för en stund sen och tog en dusch att det varit en lååång dag... kunde knappt resa mig från soffan sen. :o)

Nu sitter jag här med nytvättat hår och ny insmord i morgonrock och får ta det huuur lungt jag vill, för nu är jag ledig!!! :o)

Kram och Glad påsk!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

glad påsk gorgel!

2009-04-11 @ 10:59:33
Postat av: Veronika

Glad påsk!!! Vi hörs ang träning i morgon. :o) Puss

2009-04-11 @ 13:06:55
Postat av: C

HAHAHAHA,hur sjutton gör man för att bli insmord i morgonrocken?? ;-) ;-)



PUSSS

2009-04-14 @ 14:50:54
Postat av: Veronika

Men döööööhh... ;o) Vet du hur trött jag är?? Jag hoppas våra karlar kommer hem snart så jag kan gå och lägga mig... kan inte riktigt sova om inte allt är som det brukar... s Så han måste lixom ha lagt sig innan mig så kan jag slänga i mina öronnproppar så jag slipper snarkandet... sen är allt som det ska. :o)

2009-04-14 @ 22:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0