Gymet...

Jag tog mig dit idag!!! Först vad jag ute och gick rätt mycket på dagen... sen tränade jag!!! Körde igenom nästan hela kroppen eftersom jag inte är där så ofta nu för tiden men jag körde hårt och det gick bra!!! Kände av axeln lite men jag tror det går över rätt lätt... den har blivit så mycket bättre.

Stör mig fortfarande sjukt mycket på jag vet vad du gjorde förra lördagen... tittade någta minuter på det igår för att min sambo ville se vad det var för nåt. Herregud vad DÅLIGT!!! Samma med ladbrokes reklamen... dålig dålig dålig.

Men jag älskar våren!!! Folk börjar leva upp och är trevliga mot varann på gatan... vårkänslorna spirar... I love it!!! Mer vår åt folket...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: C

MEN TITTA INTE MER DÅÅÅÅÅÅ!!!!

Ja,visst är det härligt med vår o värme?!

Håller med! (även om jag är sämst ;-)haha)

puss

2009-04-26 @ 19:58:21
Postat av: C

p.s snygg förändring här förresten!! d.s

2009-04-26 @ 19:59:12
Postat av: C

p.s snygg förändring här förresten!! d.s

2009-04-26 @ 20:00:05
Postat av: C

öh..hm.. sorry,jag stammar visst..

2009-04-26 @ 20:01:12
Postat av: Anonym

Haha det gör inget!!! Det ser ut som jag fått många inlägg då... :oD Du, jag tittar inte. Jag ville bara visa Smockan hur dåligt det var... eller jag ville knappt det men han insisterade. Och du vet hur det är... när Smockan hänger i luften är det bara att lyda.

2009-04-26 @ 22:16:01
Postat av: Kristin

Gud vad duktig du e som tränat =O).

Ja visst e det skönt med våren, man blir sååå himla glad!!

2009-04-27 @ 03:36:05
URL: http://garpenborgsrustubus.bloggagratis.se/
Postat av: Veronika

K. Japp, så himla härligt. Vi har fortfarande en promenad på shemat som vi bara skjuter upp. :oD Vi får ta den snart!!!

2009-04-27 @ 10:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0