Våren är här!!!

Så jävla skönt... det är ljust när man vaknar... ljust framåt kvällen och man behöver knappt sätta på sig vinterkläderna längre!!! Det är iof jävligt mysigt att ha vantar och halsduk... tom mössa... ;op men man måste inte!!!

I morgon ska jag iväg och köra sök med hunden med ett gäng. Jag vet ungefär vad jag behöver lägga krut på, hon letar mest med spring i benen, typ "hoppas att hon ska springa över en figge" så jag behöver göra några vind markeringar så hon kopplar på nos och hjärna ordentligt. Gänget jag ska köra med i morgon är bra på sånt så jag hoppas jag får lite tips och hjälp. :o)

Sen på söndag är det MH test, och det ska bli skitkul! Spännande att se hur hon agerar. :o)

Ibland funderar jag på om jag ska avancera min blogg lite. Lägga in lite länkar, lite bilder osv... men jag tror inte det blir så. :o) Jag kan ju inte skriva sådär jätteofta och jättelångt då jag fortfarande får lite ont i axlarna när jag sitter här. Vi får se hur det blir... än så länge så skriver jag lite då och då. :o)

Håller på med en ny målning nu som är rolig att måla!!! Jag är ju förälskad i sago världar, sago figurer och sånt... så nu blir det en riktig sago bild som kanske kommer att passa in i inredningen hemma om några månader...

Bäst just nu:

*Hundens nya bästa polare. Så skönt att gå promenader med en som har en hund som leker sååå fint med Molly på precis samma villkor. Dessutom är matte en jäkligt trevlig tjej... :o)

*Våren, fåglarna och solen...

*Senaste boken jag läste (lyssnade på)... det var en nostalgi tripp...

Sämst just nu:

*Att boken jag lyssnade på är slut!!! Allt har en slut jag vet... men ibland är det lite trist. :o)


Ha en fin dag allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0