Jag höll på att slå ihjäl mig precis... :o)

Jag gick ut ur köket med ett glas vatten i handen... såg inte dammsugaren som låg i hallen. Sparkade i den... tappade balansen... hade HUNDEN framför fötterna så var tvungen att parera så jag inte skulle ramla över henne så jag lovar att jag såg ut som klippt ur någon gammal serietidning med benen åt ett håll, armen med glaset åt ett annat håll och andra armen över huvudet typ... Hahaha vattnet flög ut på golvet, hunden tittade cool lugnt på mig som att jag vore dum i huvudet och jag började skratta så jag höll på att kissa på mig!!! Hahahaha är helt svettig... :o)


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Såg inlägget om att det finns fler Mario fans!!! Aaaahhh jag saknar honom!!! Har ju "varvat" alla spel *skryt?* ;o) så finns inget mer att spela just nu??!

D. Ja man kan ju tycka det??! ;o) Men det är min jekla axel "skada" som spökar hela tiden och verkar som att det inte hjälper med att vara väl tränad. *s* Jag har faktiskt varit på gymet och varit riktigt duktig idag iallfall...

Kram och godnatt till er alla. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0