Lovat att skriva lite och håller mina löften. :o)

Problemet är ju att jag får så jäkla ont i axeln när jag skriver, men nu sitter jag framför en annan dator där jag sitter bättre. :o)

Jag längtar efter sommar och sol!!! Få lite färg... äta glass ute på stan... gå långa promenader. :o)

Just nu sitter jag och väntar på att få middag serverad... hungrig som en varg. Sen ska jag promenera.

Guuuud jag som hade så mycket att skriva??! Nu fick jag idé torka bara för det. Äsch jag kanske skriver mera sen. ;o)

Grattis i morgon till M som blir... stor killen tänkte jag säga men fem år... det är inte så jävla stort. :o) Fast de känns nog så när man är Fem!!! :o)

Kommentarer
Postat av: Dorra

Du som är träningsfreek... har du glömt att träna skrivmuskler? ;)

Kramar om...

D.

2009-02-05 @ 09:33:11
URL: http://hundfysik.se/mybloggie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0