Tacka Gud för kaffe... :o)

Idag behövde jag för första gången på länge ställa väckarklockan för att gå upp. Fattade inte riktigt vad som hände när den ringde tror jag... jag TROR att jag trodde att det var sambons som ringde igen men ändå stängde jag av min?? Fattade det efter några minuter som tur var så nu sitter jag här i morgon rock och stora pyjamasbyxor och dricker en kopp gott gott kaffe med mjölk och lite socker. :o)

Jag är rätt glad idag. Gillar att ha något att göra när jag vaknar. :o) Även om det tar ett tag för mig att kunna öppna ögonen ordentligt... haha. Jag jobbar ju natt så jag behöver ju aldrig gå upp tidigt! När jag kommer hem efter jobbet så lägger jag mig och sover tills jag vaknar.

Axlarna har varit lite bättre så jag ska nog inte utmana dom alltför mycket genom att sitta här och skriva för länge.

Puss och kram och ha en underbar dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0