Väntar på att mackisarna ska bli klara...

Jag ääälllskar makaroner!!!!! Helst skare va snabbisar med smör och ketchup men det har jag inte ätit på flera år då det är alldeles för mycket viktuppgång i det. :o) Äter istället lite stabbigare pasta... lite bättre Gi...

Sen ska vi ta en lång promenad fast jag är väldigt trött idag... tror jag blivit lite förkyld... IGEN. :o)

Jag ÄLSKAR när solen skiner... och jag mindre älskar gidder och dramatik. Okej för tio år sen... inte nu mera. :o)

Puss och kraaaaam

Kommentarer
Postat av: emmilou

Älskar att läsa din blogg nika!

fortsätt mera(givetvist så mycket som axeln klarar av)

även om man bor i samma ort så ses man inte alls mycket :( gorgel blir ledsen för det ibland.

men skiftjobb strular till det,vi får försöka att bli bättre på det iallefall... pyss!

2009-02-23 @ 17:01:55
Postat av: Nika

Gud va söt du e. Ja vi får bli bättre på det faktiskt... Och det var skit mysigt hos sara sist, mera sånt!!! Och jag har en skitkul idé på vad vi kan göra nästa gång. ;op Puss bästa

2009-02-23 @ 17:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0