Besök från Spanien. :o)

Först vill jag bara säga KUL att få lite kommentarer på bloggen!!! :o) Det gör att jag vill skriva mer... ;o)

Sambons systerdotter från Spanien är här och hälsar på... Jättetrevligt. :o) Men dom ska åka nu... vi ska ses igen om 1.5 v om allt går som planerat.

Hoppas det blir bio ikväll... behöver något som muntrar upp mig lite. Har sovit lite halvdåligt oxå och inatt vaknade jag av ett jättekonstigt ljud! Eller det var faktiskt TVÅ konstiga ljud... ett typ väsande och ett brummande, som kom och gick hela tiden... Jag frågade min sambo tror jag vad det var förnåt... men fick inget svar.  Efter en liten stund insåg jag att det var han som snarkade??! :oS Det lät skit skumt!!! Och jag var tvungen att börja rota runt efter mina öronproppar som hade åkt ut för det var inga små snarkningar vill jag lova. Hahahaha. :o)

Nu ska jag gå och förbereda lite mat... sen ska jag nog faktiskt lägga mig och vila lite tror jag.

Ha en skön dag... Solen har faktiskt tittat fram lite. :o)

Kommentarer
Postat av: emmilou

du ska blogga mer tycker jag, strejkar med kommentarer bara för det, nejdå, men blogga mera. men DU måste höra av dig, OCH jag hoppas på övertid så jag hinner hem tills det är dags annars blir det fotosession efter.



puss min sötaste gorgel..



2009-07-15 @ 09:12:19
Postat av: Veronika

Fast jag skriver hellre när folk kommenterar och det har varit lite snålt med det på sistone... det resulterar i att jag skriver i min bok hemma istället för jag kan ju lika gärna skriva där för min egen del om ingen läser lixom... :o) Jag hör av mig sen! Festa åt mig med eru söt... puss puss

2009-07-15 @ 17:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0