En till lååång dag...

Jag trodde nästan inte en vecka kunde kännas såhär lång!!! Brukar noja lite över att tiden går så himla fort nu för tiden och att livet lixom bara försvinner... men de senaste ca två tre veckorna har verkligen känts som en evighet!!!

Nåja, för att få tiden att gå idag så ska jag först och främst upp till vårdcentralen en snabbis... sen om inte Dål har typ somnat på hallgolvet eller snubblat i poolen eller nåt så är planen att jag ska vara där och fika om ett tag. :o) Sen ska jag kanske få fot massage... jag ÄLSKAR allt som har med mina fötter att göra, känn att ni har fritt fram att pilla på dom!!! :oD

Det verkar vara fint väder idag... och i morgon skulle det bli jättefint. :o) Dom har dragit igång en vattenspridare på gården här nere jag hör den när jag sitter och skriver. Underbart!!! Jag älskar även allt som har med vatten att göra... vattenspridare, sjöar, båtar, hav, bryggor, u name it! Ska ha strand tomt någon gång i framtiden... det är drömmen. :o) Får sen om jag åker upp och badar senare... jag gjorde det igår men då fick inte vovve bada då hon var ny behandlad med fästing medel. Men idag kan hon få bada lite... :o)

Axeln är ju bättre... men som jag sagt så är det inge bra att sitta vid datorn och skriva för länge så nu ska jag avgå! ;o)

Puss




Kommentarer
Postat av: Dål

Tror inte jag hade somnat på hallgolvet höhö...

Du är bäst,bara så du vet ;-)

puss puss min lilla krosett ;-)

2009-07-27 @ 22:07:32
URL: http://hallonbumlingen.blogg.se/
Postat av: skogsfolket

Hej hej saknar dina bloggar nu har jag läst alla dina bloggar flera gånger blir på bättre humör då och man blir så glad man får ju skratta o så ...

Undra bara när du ska börja igen.



Hade bra

2009-08-13 @ 11:44:16
URL: http://nikapika.blogg.se/
Postat av: Dål

saknar också dina blogginlägg babyyy

men du är förlåten ;-)

puss

2009-08-13 @ 23:54:02
URL: http://hallonbumlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0