Skönaste morgonen på lääänge... :o)

Flera mornar i rad har jag vaknat i bastuvärme och inte kunnat somna om igen. Vi har morgonsol på sovrumssidan och det blir sjuuukt varmt där... Går inte att somna om.

MEN... i morse vid sex tiden så hann jag haffa sambon innan han smet ut från sovrummet... och mumlade fram en förfrågan om ifall han kunde ställa in fläkten som fanns någonstans i något skåp. Sen somnade jag om... och vaknade till igen när han skulle gå, av en underbar sval fläkt som strök hela mig fraaam och tillbaka... fraaaaaaam och tillbaka..... :oD Det var så sköööööönt och jag somnade om igen som ett litet barn och sov i några timmar till. Underbart!!! Jag tror jag hann uttrycka min tacksamhet innan jag somnade om igen och han stack till jobbet. :o)

Hade en skitmysig kväll oxå, vi åkte till sigtuna och åt glass och tittade på båtar... var jättemycket folk ute fast det var kväller. :o)

Nu ska jag hämta min kopp med thé och jag ser fram emot att lägga mig i sovrummet med fläkten och läsa bok om ett tag... godnatt. :o)

Kommentarer
Postat av: En i Märsta

När kommer storken? :)

2009-07-08 @ 20:21:12
Postat av: elin pica

haha vad jag skrattade åt det här inlägget alltså =)

rolig du.

hoppas magen mår bra. kram

2009-07-08 @ 21:15:27
Postat av: Kollega

Som sagt Veronika när dyker storken upp? :)

2009-08-11 @ 23:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0