Alla blir fotbollsproffs...

... Är det inte så?? Att när det är landskamp och Sverige är med så sitter alla hemma i sofforna och är både fotbollsproffs och sport kommentatorer? :o) Så även jag! Fast jag brukar fega med att säga något tills det är väldigt uppenbart... som att Zlatans mål precis var väldigt snyggt och han tänkte till innan han la in den, inte bara drämde på. :o) Men helt plötsligt så vet Fialotta 15 att "han är i så dålig form idag, vad är det med honom??" eller Gun 48 stör sig på att "grabbarna bara står och sover vad håller dom pååå med??" :o) Eller "in där nu då... skjut ´skjuuuuut men vaffaaaaan vad tänker du med du kan ju inte..." osv osv... :o)

Det är ett lite gulligt fenomen... tycker jag ibland iallafall... *s*

Har haft "grupputveckling" några timmar på jobbet idag och jag brukar vara rätt trött i huvudet efter det... det jobbiga är att jag när jag är trött i huvudet så brukar det också innebära att jag blir lite orolig och deppig. Intressant observation kom jag på nu... ska klura vidare på det nån gång. Eller skriv gärna kommentarer om det om vi har något proffs som läser. :o)

Jag gjorde en väldigt gullig sak idag också!!! Jag köpte en pytteliten sak till min sambo, som mest var symbolisk, och det vart klockrent... han blev jätteglad. Det ger så mycket när man bara tänker till lite och visar att man har lyssnat...

Nu vart det lite om mycket... skriv gärna kommentarer och tankar om ni vill.

På återseende. :o)


Kommentarer
Postat av: Dål

Jag är proffs på det mesta,som du vet höhö.. Orkar dock inte ge några råd just idag ;-)

Kanske en fika i helgen?

Puss min krosett

2009-06-11 @ 20:46:42
URL: http://hallonbumlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0