Megablond och väldigt förundrad över en sak...

Eller... egentligen överdrev jag i rubriken. Jag är inte väldigt förundrad bara lite. Det är nämligen så att sist jag skulle skriva på bloggen för några dar sen... så var jag tvungen att skkriva in ett användarnamn och ett lösenord, till min egen sida?? Altså inte det vanliga utan UTÖVER det så kom det upp en ruta som när dfolk har lösenordsskyddat ni vet?? Provade mitt vanliga namn, men icke. :o) Hursomhelst, nu funkar det igen...

Jag är på god väg till mega blond nu. Struntade i att slinga utväxten denhär gången utan körde hela botten... :o) Det kommer krävas ett par ggr med silvershampo, liiiite lite utväxt och lite mer bortklippning av det slitna fortfarande lite färgade (sen jag fick för mig att bli mörkhårig)  men sen kommer det nog att se riktigt bra ut... :o)

Nu måste jag skynda mig!!! Ska till vårdcentralen... tänkte hinna duscha först. :o)

Puss och njut av solen!!!

Kommentarer
Postat av: C

Du blev fin i håret tycker jag :-)

Hoppas det gick bra på vc!!!

pöss

2009-06-22 @ 14:48:15
URL: http://hallonbumlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0