Mikael Jackson död??!!!

Det är jättekonstigt... och sorgligt känner jag... :o(

Jag skulle titta in på aftonbladets hemsida lite snabbt när jag suttit vid datorn en stund och får feta döds rubrikerna mitt i ansiktet. Jag har alltid varit ett stort fan av Mikael och var på konsert med honom i mina "yngre dar". Jag har inte låtit ryktena som gått om honom påverkat min syn på honom.  (Brukar inte göra det om jag inte vet säkert... )

På ett sätt har jag "väntat mig" att något skulle hända honom och man skulle se dessa rubriker... men samtidigt har jag någonstans trott att han är odödlig??! Förstår ni vad jag menar? Han känns inte som "en av oss mänskliga" utan något utöver det...

Jag kanske skriver mer om dethär sen, kanske inte... men jag tycker iallafall att det är skittråkigt att mitt livs utan tvekan största musiker och artist är borta... :o(

Kommentarer
Postat av: Dål

Jag vet,visst är det sjukt????!!!!!

Trodde det var nåt konstigt skämt först..

Men som sagt,det var ju på ett sätt väntat. Hoppas han har det bättre där han är nu....

2009-06-28 @ 22:57:39
URL: http://hallonbumlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0