Sjukt trött efter nattjobbet... och kommer hem till min coola katt som lyser upp hela morgonen. :o)

Det börjar kännas lite tungt på nätterna nu... börjar bli tröttare men jag kommer nog att klara dom få nätter som är kvar innan jag går på ledighet. :o) Jag är stark... ;o)

Kom hem, hade ju ingen frukost hemma (brukar äta lite innan jag lägger mig...) så fick bli lite av chipsen som fanns kvar... *blä*...

Nu till världens enklaste sak som kan lysa upp min dag.

Sambon brukar alltid ge katten vatten i handfatet på toaletten innan han går till jobbet (ja, katten har någon dille på detdär... han vill bara dricka ur handfatet)... Så kommer jag hem lite groggy... springer ner och kissar med hunden, kommer upp och tar fram mina chips., Då hör jag världens gulligaste högag mjaaauuuuuuuuuu från någonstans i lägenheten... gissar att det är badrummet eftersom han brukar vilja ha vatten där och är ganska bra på att säga det. :o) Så jag svarar "ja?"... mjaaauuuuu igen... går in och tittar in i det bäckmörka badrummet... och där sitter han på golvet och ropar mjaaaaaauuuu med världens sötaste min och kisande ögon. :o) Handfatet är tomt så sambom har altså glömt ge honom idag. :o) "vill du ha vatten?" skrattar jag då... och han hoppar vant upp på handfatskanten och väntar på att jag ska skölja ur fatet lite innan jag häller upp nytt. :o) Han e så söt!!!! Kanske helt skit tråkigt för många men jag vet att vissa av er fattar hur härligt det är med djur och hur cool kisse jag har... *s*

Så nu är jag på lite bra humör... :o) (var inte på dåligt innan heller men ännu bättre nu) ska ringa ett jobbsamtal innan jag lägger mig och antingen lyssnar på flickan som lekte med elden... eller läser klart boken mossvikenfruar som oxå den faktiskt är jävligt bra... väldigt lättsam och skit gullig. :o) Sen ska jag soooova... och "skäms för att säga det" hoppas nästan att det blir lite svalt idag... :o/ någon lite regnskur kanske? :o)

Godnatt för mig!!!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag är precis likadan!!! Det behövs inte mycket för att liva upp min tillvaro =O)

2009-06-02 @ 10:29:06
URL: http://garpenborgsrustubus.bloggagratis.se/
Postat av: C

hahaha.. han är ju sötast! (delad plats med min då..)Du är duktig som jobbar du ;-)

orkar du inte kan du ge nätterna till mig höhöhö ;-)

Jag är lite sjuk just nu o jääääkligt irriterad över detta eftersom jag inte har varken tid eller lust! Vill jobba,vara pigg o orka.. men,men

puss

2009-06-02 @ 12:11:47
URL: http://hallonbumlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0