Trött i värmen... men ack så skönt när det börjar skymma...

Det är nog bland det mysigaste som finns... när det börjar skymma efter en riktigt varm sommardag. Då gillar jag att gå ut på balkongen och lyssna på tystnaden och bara andas in den friska luften...

Jag är extra känslig för värmen just nu av sina skäl, så det finns inte så mycket mer för mig att göra än att ligga i det svalaste rummet i lägenheten, eller stå med benen i en sjö någonstans. :o) Och det gör jag ganska ofta... Love it.

Jag ska inte utmana ödet (läs axeln) och sitta här för länge nu så jag får ont... så tack för mig för denhär gången. :o)

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Kristin

Ja visst är det mysigt att sitta på balkongen och bara lyssna på tystnaden =)

2009-06-25 @ 00:07:15
URL: http://garpenborgsrustubus.bloggagratis.se/
Postat av: Veronika

Det är det... speciellt med en katt i famnen... :o)

2009-06-25 @ 09:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0