Att träna eller inte träna...

jag har tappat min motivation för träning någonstans längst vägen... jag känner att jag borde träna idag men jag ser inte riktigt varför just nu? :o) En promenad har jag redan tagit... dom är jag faktiskt DUKTIG med... men jag skulle känna mig ännu duktigare om jag nu efter promenaden åkte till gymet, tränade lite ben (och rygg litegrann) och sedan kanske la mig i bastun en stund eller så?? Men jag har ingen LUST!!! jag kommer inte iväg... har iof jobbat två nätter så kroppen är väl inte i sin hurtigaste form. Dessutom sov jag rätt dåligt efter jobbet både igår och idag... men nu är jag ledig iallfall!! :o) Hmmm idag är det ju iof rätt dåligt väder... bra dag att stå inne på ett gym... HJÄLP MIG NÅGON!!! :o)

Det borde städas hemma oxå... kanske ska lägga min lilla ork på det?? Äh jag blir helt snurrig. :o)

Jag börjar med att dricka lite mer kaffe... så får vi se om jag får lite extra energi...jag börjar så... :o)

Later

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0