En bra helg bestående av massa dans och lite gråt. :o)

Låt mig förklara rubriken...

Jag började på afro brasiliansk dans för ett tag sen och klubben som håller i det hade något evenemang i helgen så förutom den vanliga kursen idag så hade dom dancehall hela lördagen. Inte min grej riktigt... men det var roligt att vara med ändå och roligt att se massa "svenssons" försöka hänga med på väldigt avancerade danssteg som våran väldigt avancerade tränare utförde. *s* Vissa gjorde det ändå rätt bra... eller nej, inte rätt bra men rätt... mindre dåligt. :oD

Sen var det v"vanliga" dansen idag då och den kändes väldigt behaglig jämfört med gårdagen. Har lite träningsvärk i lår och vader och det lär ju inte vara bättre i morgon. :o)

Såg ni på så ska det låta ikväll?? Sibel (som ni känner igen från Idol) var med och jag har lite blandade känslor för henne. Ibland blir jag nästan nervös och kan tycka hon känns lite obekväm  på något sätt när hon sjunger och pratar i diverse program men sen helt plötsligt kommer det stunder då hon ger mig gåshud över hela kroppen och jag blir helt trollbunden. Hon har verkligen en speciell röst... (och en väldigt gullig dialekt)
Och så kom det... Brolle tar fram sin gitarr och ska sjunga In the getto med Elvis. (en låt som för övrigt ofta går på karaoken hemma hos Mig My själv... *s*) Han, som också sjunger som en gud sätter igång... och det är sååå bra... Då lägger Sibel in en stämma som får hårstråna att ställa sig på armarna på mig och jag blir helt totalt trollbunden och hör inte ens att min sambo sitter och pratar med mig. Jag började bokstavligen gråta för att det vad så fint!!! Herregud... :o)

Jag är ledig en natt till... väldigt skönt...

Och nu börjar det bränna i axlarna och det betyder, sluta sitt och skriv på vid datorn.

Så... godnatt!!!!! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0