Hund dag... frussen... men härligt... :o)

Jag vaknade precis och klockan är nu fem nånting... (kvällen). Gick upp halv åtta i morse för att åka iväg på sjulk gymnastik. (En speciell sjukgympa... mer kropps terapi) Det gick jättebra och sen bar det av till väsby för sök med vovven min. Det gick också bra... liiite saker jag behöver slipa på i själva söket känner jag bara. :o)

Sen var jag valp vakt i slutet åt en liten 10 veckors rottishane som inte ville sitta i bilen.... :o) Det var ju kaaallt ute så han fick låna min stickade mössa och sova i mitt knä på en filt i skogen medans matte körde. :o)

Jag vart rätt frussen märkte jag sen för när jag kom hem och hade ätit lite så somnade jag under täcket med dun tofflor, varma kläder och hund och katt bröve mig och jag frös fortfarande lite när jag vaknade nyss... :o)

Nu har jag snott sambons underställs tröja (säg inget till honom) och ska upp till brukshundklubben.

Puss och kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0