Kul att ni läser!!! :o)

Jag får höra av fler och fler att ni faktiskt är inne och läser min blogg och det tycker jag är jätteroligt!!! Jag älskar dessutom alla små inlägg jag får även om jag inte svarar på alla. :o) Puss på C som är en flitig inläggare och Kim, hoppas familjen mår bra... och puss till er alla med!!! :o)

Har lite ont nu för att jag suttit och mailat här en stund men jag ville iallafall säga att jag uppskattar er uppmärksamhet!!!

Nu ska jag dricka en äcklig järn tablett, sen ska jag måååla måla måla... älskar att måla. :o) Kris. tack för promenaden idag... :o) Det är inte varje dag man träffar monster sälar ute i kommunen. ;oD

Kraaam


Kommentarer
Postat av: Kristin

Ja man ska passa sig för monster-sälarna, de dyker upp när man minst anar det =OP

Postat av: [email protected]

Det är brus... så man lägger dom i vatten. ;op s sen dricker man!!!

2009-03-07 @ 13:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0