Sucker for big lips...

Nu blir det ett ytligt inlägg...  JA jag gillar sånt oxå. :o) Man KAN faktiskt kombinera att vara blond (ja, jag är blond igen!!!!! :oD) gilla ytliga saker OCH gilla både djur och natur, psykologi och tv spel. ;o)

Ni som känner mig vet att jag älskar stora läppar och ser gärna till att ha fylliga läppar själv.

Det finns många vägar till Rom som sagt och när jag inte kan gå den ena vägen just nu av sina skäl så hittar jag alternativa vägar och då kommer vi ju ganska snabbt in på lip plumpers.

Det finns ju mängder av olika märken och ämnen i lip plumparna och det finna faktiskt vissa som fungerar!!!!

Framförallt så funkar City lips. Men nu råkar det vara så att de som förut kostade ca 275 kr inte verkar finnas kvar utan nu är det en modernare version (tror jag) som antingen bara kommer i ny förpackning eller faktiskt är lite annorlunda och den kostar så satans mycket!!! Så jag har provat lite andra märken bla en som jag inte minns vad den heter men det hade iaf typ "kanel och chili" som skulle verka lite svällande... Den pirrade och stack lite skönt i läpparna precis som city lips gör men tyvärr så hände det inte så mycket mer än så. Förutom att den gav ett fint glans då... Jag har också provat typ Isadoras men nja... Men sen hittade jag en sida på nätet som sålde too faced lip injection. en liten gullig läppglans som kommer i en söt kartong och som faktiskt luktar ganska gott. :o) Sen är den jätteskön att sätta på... den har en len liten pensel men se för guds skull till att hålla er inom läpp linjen för denna plumper FUNKAR. Det börjar direkt att svida och sticka i läpparna och dom svullnar upp rätt rejält. Det blir som en allergisk reaktion av något slag och har du målat utanför... då blir du röd där. :o) Stickandet går över efter några minuter och läpparna känns mjuka och fina.

Nu har jag bara provat den under dagen men jag återkommer om det skulle uppstå någoit av intresse.

Denna är heller inte så dyr. Ett par hundra kostar den och så frakt då om man beställer.

Jag är nästan helt blond igen också... Hade frisören här i söndags och hon slingade bort det mesta av det mörka som var kvar. Håret är lite slitet ja, men med mycket inpackning och lite vila för håret så blir det nog bra. :o)

Jag var på gymet idag också... har varit lite segare med det på sistone men jag lyckades ta mig dit idag iaf och det var sååå skönt. :o) Bastade efteråt... varmt och skönt och mysigt.

Jag drömde en så sjuk dröm inatt... den hade med droger, ett par gamla kompisar (som förhoppingsvis har slutat med drogerna idag) och min sambo att göra och den var så störd, och så verklig på något sätt och jag var så arg!!!  Sambon fick ett mess som hette "jävla knarkare. :o)" när jag vaknade... haha. :o) Han brukar ofta få konstiga mess av mig när jag vaknar så han brukar faktiskt ringa och fråga typ "vad har du drömt nuuu då??" :o)

Måste ut med vovve!!!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Kristin

OOhhhh jag vill beställa den där som sticker å har sig. Har nån sån där lipplumper hemma ska kolla vad det e för nån. Men den funkar faktiskt lite =O)

Postat av: Veronika

C... jag trodde vi höll varann om ryggen vad gäller STÖRDA drömmar...??? Föressten Falcor hälsar... han sa det jag sprang på honom härute... ;o)

Kärlek till dig med!!!



K... kolla vad den heter och meddela mig!!! :o)



Kraaam

2009-03-12 @ 07:12:21
Postat av: Kim

a de e fint me "fylliga" läppar... e glad att ja inte behöver leta efter massa saker som gör dom större och ABsolut inte ta sprutor i läppen, AJAJAJ men vist vill man va fin får man lida pin... :S

Kan ju berätta att mina läppar har ju min mamma oxå så gissa va de bästa e?? Jo dom har smittat av sig på min lilla Mika oxå :-) så hon kommer nog inte ha de problemet heller glad för oss



en fråga bara, läser DU min blogg?



Kram kram

2009-03-13 @ 12:25:46
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: Divina

Har du provat niveas glans med plump i...super bra. Så där härligt kletig och jätte fina nyanser. Billig dessutom



puss på dig

2009-03-13 @ 14:46:09
URL: http://divinaz.blogg.se/
Postat av: Veronika

Kim. Jag veeet jag har sett det på korten. :o) Jag är dålig på att läsa någons blogg alls faktiskt. :o( har varit inne och tittat på hundarna någong gång bara... :o)



Divina. Ja, det har jag... och den va helt dålig. ;o) Provade väl den av dig tror jag men den plumpar ju inte den e bara glansig och mojsig om jag inte har fel?? :o) kraaam

2009-03-13 @ 21:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0