Vaknade av att min hund grinade... tror jag?? Och Robinsson.

Jag TROR att min hund gnällde någon gång under natten... och halv åtta på morgonen vaknade jag av att någon grinade igen så jag studsade upp och rusade ut i vardagsrummet och frågade "vad är det??" Då låg hon i soffan och såg lite halv förvånad ut.., så jag vet inte om jag drömt kanske?? :o) Men jag tror inte det... faktiskt... eller... :o)

Igår började Robinsson iallfall!!!

Helt allvarligt. Hon som högg huvudet av geccon det första hon gjorde och sen inte gjorde någon nytta av den... fett fett B. Det är knappt jag tycker att man ska döda över huvud taget och jag väljer vegetariska alternativ så ofta som möjligt. (Jag borde göra det ännu oftare jag vet) Och Hejja dom som verkligen sa hur B det var. Ska man döda så ska det fan vara för att man ska äta upp. Det kändes verkligen som att hon ville visa hur "macho" hon minsann var och det var bara O-macho och äckligt. En oskyldig stackars liten ödla som bodde där.

Jag ska fortsätta kolla på Robinsson iallafall... jag skulle vilja vara med någon gång. :o)

Nu borde jag göra mig i ordning... ska iväg en sväng. :o)

Skrivs sen!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, Falcors öronproppar är borta på riktigt. Dom har jag snott för dom håller på och river skolan utanför fönstret och jag jobbar natt och sover på dagarna!!! Men han grät inte över dom... kom igen det är Falcor?

2009-03-23 @ 21:32:20
Postat av: Anonym

Du, Falcors öronproppar är borta på riktigt. Dom har jag snott för dom håller på och river skolan utanför fönstret och jag jobbar natt och sover på dagarna!!! Men han grät inte över dom... kom igen det är Falcor?

2009-03-23 @ 21:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0