Depp depp depp...

Har varit deppig sen igår... inte hela tiden men till o från. Och så kom jag att tänka på förra hunden inatt oxå och blev jäääätteledsen... *suck* Det är iof rätt skönt att jag känner ngt... brukar inte vara så känslosam och det har sin charm. Man känner att man lever.

Sen har jag hittat världens mysigaste promenadstig runt en sjö.... (hemlis) och dit känner jag att jag kan åka och strosa och bara ta det lugnt. Jag tänkte faktiskt att jag skulle bada här i dagarna oxå!!! Har alltid varit ett riktigt blötdjur men med åldern blir jag fan så bekväm!!! Boring... här ska badas!!! :o)

Får se om det blir någon aktivitet med hundarna ikväll... annars blir det nog min runda igen iaf. :o)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0