Det är roligt med fel sägningar... :o)

Sitter här med katten i famnen och ska snart baka lite. Laga mat oxå... sen jobbar jag två nätter. Jag är lite tröttare än vanligt men det ska nog gå bra. :o)

Min sambo sa en så jävla rolig grej nyss... han brukar göra det. :o) Vi satt i bilen och kom på något sätt in på ifall det skulle varit ett mindre stressigt samhälle på 90 talet. Han tänkte att det var så iaf... och sa att samhället är mer krävande nu, och att problem som att "Bränna in i väggen" och sånt knappt fanns då... *ASG*!!!!! bränna in i väggen... det är nog en kombination av att "bli utbränd" och "gå in i väggen". Lika bra att slänga ihop dom och Bränna in i väggen.... hahahahahhaa.

Det var bara det. :o)

Later

Kommentarer
Postat av: Divina

haha det enda som bränner in i väggen hemma hos er är väl mjölken haha

2009-05-11 @ 17:54:05
URL: http://divinaz.se
Postat av: C

asg han är så jäkla rolig,utan att ens veta om det hahaha.... Tack för igår förresten,så jäkla trevligt!!!

(O du.. det heter felsägningar,annars blir det särskrivning ;-)

puss från ordpolisen Dååål

2009-05-11 @ 20:21:07
Postat av: Veronika

Fan vad stört, jag tänkte PRECIS på det när jag såg rubriken. Tänkte, varför skrev jag så? Och så har du kommenterat det... ;o) Jepp jag vet han är rolig som fan. :o) Och tack själv för igår!!!

2009-05-11 @ 20:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0